7.6.06

Mut siis mä en kyl oo oikeesti mikään vasemmistolainen!

Minä tapasin eilen ihan oikean luonnonvaraisen kokoomuslaisen - tyhmän ja humalaisen kokoomuslaisen. En tiedä mistä mokoma oli tarttunut toverini lahkeeseen, mutta siitä ei kyllä päässyt eroon edes voimakkaasti ravistelemalla.

-Siis ette kai te oo jotain... vasemmistolaisia!

Minä olen sitä mieltä, että jos on tyhmä ja humalainen kokoomuslainen, joka parhaansa mukaan yrittää esitellä tissejään, jotka kiinnostavat poikkeuksellisen vähän jopa seurueen heteromiehiä, ei pitäisi oikeastaan tehdä mitään ikinä - etenkään puhua.

-Mut siis kelatkaa millasia komplekseja miehillä on niiden moloista! Tsihih tirsk.
-No en mä itse asiassa taida tuntea yhtään miestä, jolla ois joku erityinen kompleksi siitä...
-Ilmeisesti teillä siellä vasemmistolaispiireissä sit ei oo sellast!

Eniten pidän ihmisistä, jotka elävät täysin eri maailmassa keskustelukumppaneidensa kanssa, mutta eivät millään ymmärrä sitä itse. Yritin kovasti olla ihmisiksi.

-Must ois siistiä suunnitella joskus dildo!
-Ok.
-Oho... oliks tää nyt taas sellanen juttu mitä ei pitäis sanoa ääneen!
-Eiku ketään ei vaan kiinnosta

Meillä vasemmistolaispiireissä kato ollaan aika villejä ja silleen seksuaalisesti vapautuneita, että meillä on isompia dildojakin kuin teillä siellä kokoomuspiireissä. Ei meitä teidän kitukasvuiset kokoomusdildot niin hetkauta.

-Vitsi oon niin kateellinen noista sun tisseistä! Saanko kokeilla niitä! Siis mä oon kyl täysin hetero.

Mutta hei noi sun lesbokokeilujutut on kyllä aika kreisejä, kerro ihmeessä lisää ja muista aina huomauttaa, että oot kuitenkin sit hetero. Se on hirveen tärkeetä, ettei mun sisäinen vasemmistolaislesbo ota mua valtaansa ja pistä syöksymään pää edellä noiden sun ihanien jakkupuvusta ulos pyrkivien kokoomustissien kimppuun.

-Siis miehet on just tollasii...

Ei kato ku meillä täällä vasemmistolaispiireissä on silleen vapautuneet sukupuoliroolit, et oikeestaan miehet ei oo tollasii. Ne on enemmän tällasii. Ja kaikilla vasemmistolaisnaisilla on kainalokarvat. Mut siis älä käsitä väärin, mä oon kyl täysin hetero, vaikka ei meillä vasemmistolaispiireissä niin välitetä noista seksuaalisista suuntautumisistakaan... saanko kokeilla sun tissejä?

-Siis minkä ikäsii te oikein ootte? Mä tunnen itteni niiiin vanhaks.
-Minkä ikänen sä sit oot?
-No mä oon kuule kolkyt!
-Ei vittu sä oot vanha!

Oho, oliks tää sellanen juttu mitä ei ois pitäny sanoo ääneen! Mut meillä kun täällä vasemmistolaispiireissä ollaan niin villejä ja ihan kreisejä (puhutaan joskus dildoistakin!) ni helposti siinä tuntee ittensä sit vanhaks... Mut siis mä oon kyl täysin hetero!

12 kommenttia:

Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hahaa! Go Saara, ihan parasta settiä! Miltei tukehduin jälkkärijäätelööni. :>

12:13 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Saara <3<3<3<3!!!111!

Ihq!

12:14 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Itsekin krapulasta herättyäni avasin irkkini ja totesin että mitä ihmettä... Lienet jo saanut postia. =)

12:57 ip.  
Blogger PA kirjoitti...

Minähän sanoin, että olemme eri mieltä ihan kaikesta. Kyllä minulle kelpaisivat kokoomustissitkin. Ei kun tätähän ei pitänyt sanoa ääneen.

1:05 ip.  
Blogger justsopivasti kirjoitti...

Mut eksä oo PA kuitenkin hetero?

2:36 ip.  
Blogger PA kirjoitti...

Sekin vielä.

2:40 ip.  
Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Joopa joo. Tuollainen "oho, hitsi mä oon rankka" -päteminen aiheuttaa kyllä melkoisen hohhoijaa-reaktion.

6:55 ip.  
Blogger Ana kirjoitti...

Mulla on isompi.

11:46 ap.  
Blogger Unknown kirjoitti...

ninest123 09.14
louis vuitton, michael kors, longchamp outlet, louis vuitton outlet, michael kors outlet, prada handbags, ugg boots, ugg boots, burberry, tory burch outlet, michael kors outlet, burberry outlet online, nike free, nike air max, longchamp outlet, christian louboutin outlet, oakley sunglasses, michael kors outlet, uggs on sale, replica watches, ugg boots, prada outlet, longchamp, louis vuitton outlet, gucci outlet, louis vuitton, nike outlet, michael kors outlet, nike air max, tiffany and co, oakley sunglasses, oakley sunglasses, ray ban sunglasses, replica watches, michael kors outlet, tiffany jewelry, polo ralph lauren outlet, louboutin shoes, louis vuitton, jordan shoes, louboutin outlet, ray ban sunglasses, ugg boots, louboutin, polo ralph lauren outlet

4:17 ap.  
Blogger Unknown kirjoitti...

louboutin pas cher, true religion outlet, coach outlet, coach outlet, true religion jeans, kate spade outlet, vanessa bruno, timberland, michael kors, kate spade handbags, ray ban pas cher, air force, nike blazer, lacoste pas cher, longchamp pas cher, michael kors, ray ban uk, nike free, coach factory outlet, michael kors, air jordan pas cher, hermes, burberry, north face, ralph lauren pas cher, coach purses, tn pas cher, true religion jeans, hollister, true religion jeans, oakley pas cher, air max, chanel handbags, nike roshe run, new balance pas cher, nike air max, lululemon, hollister pas cher, sac longchamp, vans pas cher, michael kors, converse pas cher, sac guess, north face, hogan

4:20 ap.  
Blogger Unknown kirjoitti...

chi flat iron, nfl jerseys, north face outlet, abercrombie and fitch, mac cosmetics, north face outlet, herve leger, ralph lauren uk, bottega veneta, soccer jerseys, jimmy choo shoes, asics running shoes, beats by dre, mulberry, ghd, celine handbags, nike roshe, insanity workout, instyler, baseball bats, p90x workout, wedding dresses, vans shoes, nike roshe, lululemon, hollister, nike air max, longchamp, nike huarache, nike air max, giuseppe zanotti, babyliss, valentino shoes, nike free run uk, reebok shoes, ferragamo shoes, abercrombie and fitch, birkin bag, mcm handbags, nike air max, hollister, new balance, soccer shoes, mont blanc, nike trainers

4:25 ap.  
Blogger Unknown kirjoitti...

pandora charms, coach outlet, louis vuitton, converse, lancel, ugg boots uk, links of london, karen millen, toms shoes, swarovski crystal, juicy couture outlet, louis vuitton, ralph lauren, nike air max, converse outlet, wedding dresses, michael kors outlet, michael kors outlet online, hollister, louis vuitton, ugg,uggs,uggs canada, pandora charms, replica watches, oakley, pandora jewelry, gucci, swarovski, bottes ugg, marc jacobs, pandora jewelry, louboutin, supra shoes, timberland boots, montre pas cher, louis vuitton, thomas sabo, juicy couture outlet, vans, ugg pas cher, ugg,ugg australia,ugg italia, doke gabbana outlet, michael kors handbags, ray ban, sac louis vuitton pas cher, hollister, iphone 6 cases
ninest123 09.14

4:26 ap.  

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu